vineri, 8 martie 2013

Pentru tine,MAMA!

Mi-e dor de tine mama!Mi-e dor sa iti aud vocea,sa te vad zambind,mi-e dor si sa te vad suparata pe mine,numai de-as mai putea sa te mai vad odata.Mi-e dor sa radem impreuna,sa iti marturisesc tot ce am facut caci pentru mine ai fost nu doar mama ci si cel mai bun prieten.Sunt singur pe lume fara tine.Iarta-ma ca nu merg prea des la mormantul tau,dar nu pot.De ce?Nu stiu nici eu prea bine,dar nu vreau sa ma gandesc prea mult cu tu ai murit.Sper ca tu ai avut dreptate si exista un rai in care te afli acum,uitandu-te la mine.Sper ca nu te-am dezamagit si sper sa nu te dezamgesc niciodata.Incerc sa trec prin viata asa cum m-ai invatat tu,incerc sa tin cont de ce mi-ai spus intotdeauna.
Te iubesc mama!Vei fi mereu in memoria mea.
Voi cei ce inca aveti o mama,pretuiti-o asa cum trebuie si purtati-va frumos cu ea ca si cu toate femeile,dealtfel.Numai cand mama nu va mai fi in preajma voastra ii veti simti lipsa.Stiu ca suna ca un cliseu,dar e al naibii de adevarat...si de dureros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu