joi, 7 martie 2013

Din ciclul "Good evening,Budapest!"

Iar am fost confundati cu una din tarile vecine,britanicii de la "Daily mail" scriind ca "Chelsea joaca la Bucuresti,in Bulgaria".Daca pana acum Bucurestiul era confundat mai mult cu Budapesta,iata ca am crescut si am ajuns si la nivel de "leganojdeta",cum naiba s-o scrie sau pronunta.De la capitala cu nume urat mirositor(Buda-pesta),am ajuns si la all-inclusive ieftin.Dincolo de prostia aluia de a scris articolul si a dobitocului care a aprobat-o spre publicare,e deja jignitor ca noi suntem aia care suntem refuzati in Schengen.Bai,noi macar stim cam de unde incepe si unde se termina!!!!Voi ati fi in stare sa scrieti ca Schengen-ul cuprinde si Azerbaidjan-ul.Romanii stiu,intr-o proportie destul de mare,ca Londra e capitala UK.La voi se gasesc destul prosti care sa nu stie macar asta.Noi mergem la scoala de mici si ne stergem la nas de frig in salile de teatru si de opera nu ca sa ne tratati voi de spalatori de vase.Sa va intre bine in cap:romanii sunt bine educati si ati fi norocosi sa aveti angajati ca noi,care muncesc mult si pe bani putini.
Ne vreti medicii si asistentele,tehnicienii IT si chiar si culegatorii de fructe?Macar invatati dracu` unde e Bucurestiul!

Un comentariu:

  1. Excelent,spus !Sa se duca acolo unde i-ai trimis!Ce jurnalisti mai sunt si astia?Eu am primit un like din Mandalay,doamne sfinte,ca nu am auzit in viata mea un asemenea nume!Goagalu'vb.cuiva,imi arata doar harta orasului cu 1 mil.de locuitori.Pana la urma am intrat unde trebuie si m-am dumirit!Uite asa am aflat ca exista o tarisoara numita Burmei,undeva in Asia de S-E.Pai eu o amarata de "feisbuchista"am putut afla asta in 5 min.si idiotul ala nu a putut afla in ce tara e Bucurestiul?Doar Romania nu e Burmei,e acilea,aproape,adica pe batranul continent...nu la "capatul celalalt al lumii" !

    RăspundețiȘtergere