vineri, 5 aprilie 2013

Tradarea ca sport national

Traim in tara in care in care cel putin 50% din conducatori,asta asa la o prima vedere,au fost tradati,ucisi de apropiatii lor.De la Burebista si Decebal la Ceausescu,tradat de propria Securitate.Mai nou,tradarea a ajuns politica de stat.Cel mai nou politician in care se regaseste ADN de tradator pare a fi Ponta.Ca se tradeaza intre ei nu ar fi o mare scofala,dar atunci cand tradarea ne afecteaza in mod direct pe majoritatea dintre noi devine ingrijorator.Cei 7,4 milioane de oameni care am votat pentru demiterea personajului grotesc numit Basescu am fost tradati in mod clar,fara putinta de tagada,prin pactul facut de Ponta cu Basescu privitor la numirile sefilor de parchete.Sloganul "Dreptate pana la capat" s-a tranformat in mod jalnic intr-un mieunat de pisicut lesinat.Intrebarea e:ce facem acuma?Am acceptat prea multe in ultima vreme ca si asta sa le-o trecem cu vederea.
Simt dezamagire,amaraciune si dezgust ca m-am putut insela in halul asta.Nu de mult scriam un articol despre Ponta in care imi exprimam speranta si increderea.Acum ma simt ca un prost,vorba lui Ciuvica.Si dupa umila mea parere,nici Antonescu nu e vreo lumina.Daca ar fi avut sange in instalatie,ar fi scos PNL-ul de la guvernare si ar fi castigat enorm in ochii populatiei.Dar e prea ahtiat sa ajunga presedinte.Ma simt tradat de amandoi la nivel personal.Mai astept doar ca Ponta sa si-o ia grav de la Basescu peste bot ca sa ma simt razbunat.Si asta se va intampla in mod sigur,mai devreme sau mai tarziu.

Un comentariu:

  1. La fel gandesc si eu,si intaresc ca-si va lua o teapa ingrozitoare de la bashit,cine nu si-a luat ?

    RăspundețiȘtergere