miercuri, 3 iulie 2013

Eu si tehnologia II

Spuneam,intr-un articol ma vechi,ca nu sunt un mare fan al ultimelor gadgeturi,de orice fel ar fi acestea.Insa se schimba povestea cand vine vorba de tot ce tine de foto.Sunt un biet fotograf amator,fara pretentii,detinator al unui aparat bunicel,zic eu.Si dupa posibilitati,cum zicea un personaj al lui nenea Iancu!Acum,magazinul online F64 are o promotie care m-a facut sa visez:"Ce cumparaturi ai face de 500 de euro din magazinul F64?".Si uite motiv de visat cu ochii deschisi!!!Pai ce nu mi-as lua!Ori vreun aparat care sa il faca de ras pe asta al meu,ori mai multe filtre si accesorii,dar ce nu mi-as lua!
Dar parca nebunia asta de aparat mi-ar face cel mai mult cu ochiul!Si langa el ar merge si un obiectiv ,nu?Bine,pe langa astea,ar mai merge un trepied,o gentuta de umar si multe altele.Ce fotograf ar iesi din mine!
De-al naibii m-as duce prin Europa sa le dau cu tifla la toti chinezii si japonezii ingropati cu nasurile in aparatele foto!As umbla prin toate locurile frumoase din tara asta sa le pozez,numai de dragul aparatului asta!Nu ca nu m-as duce altfel.Am si fost in cateva locuri de te lasa cu respiratia taiata.Iata vreo doua poze de pe acolo,cu precizarea ca nu sunt ale mele,fiind preluate de pe internet.:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu