miercuri, 26 iunie 2013

Eu si tehnologia

Niciodata nu am fost un mare fan al ultimelor gadget-uri,sa alerg de disperat sa imi iau ultimul Ipod aparut sau sa stau la coada 3 zile si trei nopti,ca americanii aia batuti in cap,pentru vreun telefon care face nu stiu ce in plus fata de modelul mai vechi dar arata la fel.Mi-a placut sa fiu la curent cu ultimele aparitii in materie de tehnologie dar nu am dus niciodata chestia asta la extrem.Sa dau 3 salarii pe un telefon mi se pare de neconceput.Sa il cumpar si dupa aia ce?Sa nu am credit sa il folosesc!!!!Pentru mine un telefon isi face treaba atunci cand pot suna,pot transmite mesaje scrise si,eventual,pot asculta un radio sau o muzica dimineata cand ma duc la munca,in metrou.E suficient.Vreau sa fac poze de calitate?Iau un aparat foto care a fost gandit pentru asta.Vreau sa navighez pe net nu numai acasa la computer?Iau o tableta sau un laptop.Pana acuma m-am ghidat dupa acest principiu.Dar un prieten blogosferic,Spanac,a postat un articol despre un nou smartphone al celor de la Lenovo,modelul Lenovo A830.
Tin sa precizez de la inceput ca nu am avut telefonul in mana si parerile se bazeaza strict pe chestiile citite despre el si pe review-urile vazute.De la prima vedere,ce am remarcat la acest telefon,gadget sau cum mai vreti sa ii spunem,este faptul ca este dual-sim.O chestie mai mult decat binevenita pentru cei ce umbla cu doua-trei telefoane prin buzunare.Al doilea lucru remarcat este pretul:995 ron.Parerea mea este ca e un pret mai mult decat acceptabil pentru un smartphone nou cu capacitatile acestui model.
Alta chestie care nu imi place la telefoanele astea super-destepte e capacitatea limitata a bateriei.Dar la modelul Lenovo A830 dual-sim bateria tine undeva la doua zile.E de remarcat,cu toate aplicatiile alea rulate pe el,ca are o asemenea baterie de 2250 mAh.Am mai spus ca nu sunt adeptul facutului pozelor sau navigatului pe net cu telefonul mobil.Dar daca ai nevoie sa surprinzi ceva,sa intri sa vezi un scor la un meci pe care ai pariat :) sau mai stiu eu ce,Lenovo A830 se va achita cu brio de sarcini.
Procesorul este un alt lucru care m-a surprins.Este un quad-core de 1.2 Gh,comparabil cu cele mai noi modele de la firmele producatoare consacrate.Nici la capitolul memorie nu sta rau,avand 1 GB RAM si 4 GB ROM.Este dotat si cu camera frontala,deci compatibil video-call.E un telefon pe care planuiesc sa mi-l achizitionez cat mai curand si voi reveni cu un review dupa ce il voi si folosi personal.Pana atunci,sa auzim numai de bine!

2 comentarii:

  1. Sa-mi împărtășești și mie te rog părerea ta, după ce vei intra în posesia telefonului.
    Acum am o mica "jena de portofel", sper ca oferta sa mai fie valabila când nu va mai exista jena.

    RăspundețiȘtergere
  2. jene din astea avem toti :)))))))
    sa vad cand mi-l voi achizitiona si eu

    RăspundețiȘtergere