luni, 21 decembrie 2009

PITIPOANCE

Mi-a dat si mie cineva link-ul asta.
Eu am o singura problema:de unde naiba toate ratatele si ratatii astia au sentimentul asta ca sunt niste valori etc,sunt invidiati sau mai stiu eu ce.As intelege daca ar fi ceva de capul lor din punct de vedere intelectual sa material sau din orice alt punct de vedere;dar sunt oameni care in toata viata lor au deschis maxim 5 carti si alea erau manualele din scoala primara.As intelege daca ar avea multi bani gen Tiriac sau Patriciu dar sunt niste parliti(te) care isi vand casa sau masina si fac poze cu banii sa moara dusmanii de ciuda.Iar as intelege daca ar fi avut o contributie in vreun domeniu oarecare dar singura lor adevarata contributie a fost la inventarea toaletei in casa ca le ingheta sezutul in zapada la tara.
Hai sa fim seriosi,atata nonvaloare imi face sila.

P.S.
sa nu fiu gresit inteles nu ma cred mai bun decat altii,nici mai rau,dar as vrea sa vad si eu pe cineva ca isi pune pe net pozele in care are in mana o carte(si nu de joc) si nu alea in care "fetita" face frumos pe cuvertura aia buna de la masamare.M-AM SATURAT!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu